Vårkänslor och äckelkänslor.

Ussh nu precis när jag gick hem från tunnelbanan i mina egna tankar kommer det en stor sopbil som saktar in där jag går och en kille i min ålder hänger ut genom fönstret och säger nånting jätte tyst med en försöka vara sexig röst, jag uppfattar bara söt. Jag blir skitsur och ignorerar dom och dom fortsätter åka. Jag fortsätter in i mina egna tankar och tror att allt är frid och fröjd tills jag kommer in på min gata, Fittsopbilen står parkerad precis utanför min port. Jag är tvungen att gå förbi dom och deras äckliga blickar men inte nog med det busvisslar han när jag står och trycker in koden. Jag var på väg att börja skrika men jag bestämde mig för att gå in och inte bry mig. Jag tycker bara att sånt är så jävla äckligt! Att folk inte har mer skam i kroppen. Tror dom att man ska bli glad och fnittrig och skrika sitt telefonnummer när dom hänger ut genom sopbilen. Undrar om dom har fått ragg sådär nångång? Snygga var dom ju inte heller!!
Idag gick jag upp 7 och tittade lite på vakna med the voice innan jag skulle göra mig iordning för att åka till huddinge. Jag har saknat att titta på vakna på morgonen, jag tycker att det är kul men jag är ju sällan uppe så tidigt. När jag var klar i huddinge mötte jag upp mamma i karlaplan och gick och åt lunch på teaterhögskolan. Fan va god mat dom hade där!!! Efter det gick vi en promenad på gärdet, det var jätte mysigt tills jag kom ihåg att gärdet ju e kråkornas paradis och jag är livrädd för kråkor så jag sprang mest runt och skrek medans mamma försökte lugna mig och säga "men kolla vad söta dom är när dom tvättar sina vingar i vattenpölen". JUCK stora feta och äckliga är dom!!!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0