Kärlek ska inte göra ont!!

Nu har jag precis kommit hem efter träningen. Fan vad skönt det är när man kommer igång med tränandet!! När jag skulle gå dit blåste det så mycket att jag höll på att blåsa bort. Vädret var hemskt! När jag skulle gå hem igen var vädret helt underbart! Solen lös och det var varmt. Nu sitter jag här och äter laxmackor, min favorit!

Jag har tänkt på en sak idag. Varför är vi så svaga när det kommer till kärleken? Om någon har krossat ditt hjärta och behandlat dig fel varför kan vi inte bara släppa och gå vidare till nästa kärlek? Vi vet ju alla att vi inte mår bra av att stå kvar och stampa på samma ställe. All tid vi lägger på att älta allt han el hon har gjort fel borde vi istället lägga på oss själva och gå vidare med livet. Ingen har ju rätt att behandla oss fel men det e ju faktiskt vi själva som behandlar oss fel när vi stannar kvar och hoppas på att det ska bli bättre. Istället borde vi se framåt och vara stolta över oss själva att vi inte accepterar att nån behandlar oss som skit. För tro mig, en sak jag har lärt mig i livet är att hur mycket man än vill och försöker så blir det ALDRIG bättre att gå tillbaka till någon som en gång har gjort dig illa!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Smurfan

Hallå kompis!!

Vart har du tagit vägen??

Känns inte riktigt som att du svarar när ja ringer...

Hmmm annars jag att du kanske undviker mej??



Hör av dej vännen

2009-03-24 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0