Sluta kväva mig med era ord!

Hej mina älsklingar. Idag är ingen bra dag! Fan vilken ångest jag har haft sen igår. Jag älskar att vara bland min familj men shit vad jobbigt det blir när alla klagar! "Du äter för mycket tabletter, vi måste ringa läkaren, du sover hela tiden, Bry dig inte om ångesten när den kommer utan lägg den bara åt sidan, Du förstör för oss alla när du går in i dig själv och blir apatisk." Några av dom saker jag får höra hela tiden. Det är jäkligt tröttsamt. Jag vet att jag äter alldeles för mycket tabletter för att dölja känslorna som tränger sig fram men jag äter ju mindre tabletter nu än jag gjorde förrut och då var det ingen som sa något. Och hade jag kunnat ta bort ångesten hade jag väl för fan gjort det och levt som en vanlig människa!
Idag åkte vi från Makedonien där vi har varit några dagar. En vän till pappa kom och hämtade oss och tog oss tillbaka till Kosovo. Resan tog 5 timmar men jag kommer inte ihåg nåt, Jag sov hela tiden förutom den sista timmen och då satt jag och tittade ut genom fönstret på regnet och lyssnade på Pearl Jam. Jag älskar att åka bil på kvällen när det regnar! När vi kom hem gick jag och mina syskon och köpte pizza.
Jag hittade en helt underbar liten hundvalp i Makedonien som jag blev kär i och vi lekte och gick promenader men nu kliar det på hela kroppen på både mig och min syster så jag tror den lilla sötnosen har gett oss loppor.

Jag saknar mina korvusar hemma så mycket!! Vad händer hemma? Jag hoppas att ni mår bra mina älsklingar, ni vet vilka ni e!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0