I <3 Weekday

Hej mina fina vänner!
Igår gick jag och la mig halv 8 på kvällen. Fattar ni vad sjukt!! Sen sov jag till 7 på morgonen och jag var fortfarande jäkligt trött. Drog mig upp och ställde mig fortfarande drömmande i duschen för att försöka vakna lite. Det funkade. Jag blev pigg och satte mig i soffan och käkade frukost medans jag tittade på vakna med the voice. Självklart satt jag för länge så jag fick bråttom sen iallafall. Åkte till Huddinge och hade terapi med Lisa. Det var jäkligt jobbigt. Jag fick göra massa konstiga test som jag inte fattade och blev jätte stressad av.
Efteråt åkte jag in till stan och var tvungen att gå till Weekday för att kolla allt fint dom hade fått in. Hittade en jättefin tröjja och ett par söta skor till sommaren. Nöjd och glad kom jag hem och har käkat lite och snart ska jag iväg på danspass.

Ciao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0