Trött

Shulululu. Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har sovit hela dan. Hela familjen har varit uppe och försökt dra mig ur sängen men jag har vägrat och bara somnat om. Min pappa och mina syskon åkte iväg till en by för att hälsa på några vänner och mamma gick ner till stan så jag är själv hemma. Shit vad det är mysigt här!! Killarna är så sjuk snygga och alla är skit trevliga. Man är inte van vid att alla är så snälla mot en och att dom har en sån tillit till varandra. I förrgår var vi ute på kvällen och då kom det fram en tjej och frågade om jag kunde passa hennes väska och så gick hon därifrån, efter ett tag kom hon tillbaka. Xenia skulle trivas här för att man får röka exakt överallt, tillochmed på bion och apoteket, hehe.
Nu kom mamma hem med massa saker från bageriet och coca cola så nu måste jag sluta.

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska veta att 2 smurfar saknar dej här hemma!!



Njut och ha det bra!!



Pussas

2009-03-03 @ 07:37:46
Postat av: Anonym

Följ www.glamoroustwilight.blogg.se och lägg till henne på blogglovin! du verkar gilla twilight och hon har en skitt bra blogg kram!

2009-03-03 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0