"Those dancing days"

Jag har precis kommit hem från mitt danspass. Det var jävligt kul men satans jobbigt! Alla andra hade gått där länge och kunde stegen så jag kände mig lite som bambi på hal is men så fort jag blev bekväm och inte kände mig töntig så gick det jätte bra! Läraren var as grym och hon körde allt från bootyshaking, Jive, salsa, magdans m.m allt dansade hon. Tyvärr hade jag stoppat i mig massa mat precis innan, jag vet inte varför för det är inte smart att vara proppmätt när man ska hoppa runt och böja sig så i början kändes som om jag skulle spy. Det hade ju inte varit så trevligt att spy första gången, som tur var försvann det efter ett tag.. Jag tog en promenad hem och bestämde mig för att gå och hälsa på min mamma men jag ska nog gå hem snart för jag vill kolla på ballar av stål.
Imorgon ska jag på två arbetsintervjuer, eller det ena jobbet har jag redan jobbat på så det är ju ingen intervju men jag ska dit och snacka lite.

Vi hörs imorgon, eller hur? =)
Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0