Sötaste söta!!

Idag har jag först varit barnvakt åt min systers bebis Lucas som har blivis så himla stor och har lärt sig att stå, fan det går så sjukt fort!! Efter det åkte jag, syrran och Nanna till skärholmen för att Nannis skulle få glasögon. Detta var hon otroligt stolt över. Ena paret var med blixtrar på sidorna och det andra paret var rosa. Jag har aldrig sett någon som har varit så glad över att få glasögon. Hon var iallafall jättesöt i dom! Efter det käkade vi, jag åt tapas och dom åt pizza och efter det glass. Nu är jag proppmätt.
Imorgon tror jag att jag ska dra mig in till stan, mamma ska låna mig pengar för jag behöver köpa lite grejjer och efter det ska jag träna. Nu ska jag göra te och titta på tv..

Tänkte bara kolla en sak. E inte Kate Bosworth sjukligt smal? Asså jag fick en chock när jag såg bilden. E det så här vi ska se ut? Finns det någon som tycker att det är snyggt??? Jag tycker att hon ser hemsk ut, hon som igentligen är så söt..

Kate BONEworth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0