Skön dag!

Idag vaknade jag i god tid så att jag kunde äta frukost i lugn och ro innan jag skulle iväg till Huddinge. Självklart så ringde min brorsa en stund innan jag skulle gå och jag trodde att jag hade jätte gott om tid så jag satt och snackade i telefon tills jag råkade kolla klockan och inser att jag har missat tunnelbanan jag skulle ta. Stress och så typiskt mig, men jag kom precis i tid. Idag gjorde vi test och intervjuer i två timmar. Fick svara på 100 frågor som jag redan svarat på 100 gånger. Timmarna gick så sjukt snabbt, det kändes som jag satt där i en halv timme. Efter det åkte jag till stan för att handla en grej till mamma på H.M och sen hem. När jag precis hade satt mig på tunnelbanan fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod, "Jag såg dig i stan, skulle hälsa men du försvann." Jag som är lite paranoid av mig blev lite rädd och tänkte vem fan e det? Hoppas att det inte e nån som jag inte vill ska ha sett mig. Men det var ingen fara hehe det var bara min kompis Ida som jag inte har träffat på ett tag. Hon bytte nummer för några månader sen vilket jag har fått men såklart inte sparat. Jag och Ida kom iallafall fram till att vi ska ses på lördag. Det kan ju gå lite hur som helst, Ida e ganska galen av sig, men skit kul!
När jag kom hem käkade jag lite och sen gick jag över till syster för vi skulle träna ikväll. Vi gick till Hornstull där vi också mötte hennes kompis Sanna. Passet var jätte bra faktiskt! Hon som hade det var som en riktigt hurtig tanta men väldigt positiv och glad. Det var riktigt jobbigt att träna men fan va skönt det är efteråt!
Syrran ska klippa sig och fixa håret imorgon hos min gamla chef på klippoteket, fan jag vill också!! Hon är så jäkla duktig!! But I need some cash first...
Nu ska jag duscha och sen sova, ska till Huddinge imorgon också.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0