Såå typiskt!!!

Igår började dagen underbart!! Brorsan kom och hämtade mig och så drog vi och åkte snowboard. Så jäkla kul!! Efter ungefär två timmar började jag känna mig lite konstig och sen tog det typ en halvtimme och så var jag helt däckad. Efter att ha spytt 5 gånger på parkeringsplattsen så gick jag och la mig i bilen medans dom andra fortsatte åka. Vid 4 ungefär kom dom och så började vi åka hem. Det var verkligen hemskt! Mina brorsor skrattade åt mig för att jag grät av smärta i baksätet. Dom trodde att jag bara hade ont för att jag är otränad. Så otränad är jag faktiskt inte! När vi bara hade ungefär en timme kvar att köra skulle vi stanna och tanka på statoil. Jag trodde att jag skulle spy igen så jag gick in på toaletten. När vi hade åkt en halvtimme till och jag kände att nu klarar jag fan inte en minut till i den här jävla bilen inser jag att helvete jag har ju glömt min mobil på statoil så det var bara att åka tillbaka för att hämta den. Yaay en timmes extra bilresa fan va gött!!! Det var verkligen en av dom värsta dagarna i mitt liv!! Jag bara skrek av smärta och spydde som en jäkla apa!!

Idag mår jag bättre och känner mig inte sjuk alls. Jag har legat i soffan och käkat rostat bröd och druckit te men stackars lillebror hade såklart blivit smittad så nu tycker jag synd om honom!!

Jag hade en riktigt ruggig dröm inatt, jag tror att jag skiter i att berätta den för den var riktigt läskig! Man kan ju göra allt för att kontrollera sig på dagarna för att inte må dåligt men på nätterna kan man inte göra nåt. Ussh jag hatar mina läskiga drömmar!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0