Köttbullar

Hej mina vänner! Jag har varit helt konstig i några dagar, Sovit som en stock. Inatt sov jag hela natten sen vaknade jag vid tio, var vaken till 12 och sen somnade jag igen och sov till halv 5. Heeelt sjukt!!! Precis när jag hade vaknat så ringde det på dörren. Det var syster som kom och hälsade på. Vi drack te och hon hjälpte mig att städa hemma för det behövdes! Sen berättade hon att dom skulle äta hemmlagade köttbullar och jag fick världens sug efter hemlagade köttbullar. Det är ju inte så konstigt men grejjen är att jag är vegetarian ocg inte har ätit kött på länge men nu bestämmde jag mig för att följa med hem till dom och äta köttbullar med pitatis, brunsås och lingonsylt. Och det var så sjukt gott!!! Inte nog med det så ställde syster sig och bakade kladdkaka så nu är den starx klar och vi ska fika med kladdis, mums!!! Lyckos mig säger jag bara!

Vi hörs sen!!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0