Jaaaaaaaaaa!!!

Fan vilken bra dag!!!! Okej jag försov mig imorse och vaknade 5min innan jag skulle iväg till utredningen i Huddingen vilket resulterade i att jag var typ fulast i landet men jag hann. Lisa gav mig massa komplimanger för att jag har varit så duktig på att öppna mig. Hon sa att det var en enorm skildnad på mig nu och hur jag var första gången vi träffades. Hon sa att hon hade fått intrycket av mig att jag var tyst, osäker och såg väldigt ledsen ut och idag tyckte hon att det var tvärtom, att jag verkade säker, hade lyster i ögonen, log mycket och hade inga problem med att prata om mig själv och frågade mycket frågor. Hon sa att vi redan hade kommit jätte långt i utredningen och vi ska bara träffas två gånger till. Jätte tråkigt! Jag gillar ju henne, men jag kommer fortsätta att träffa henne under behandlingen. 
Nu har jag precis kommit hem och sitter och äter frukost, jag hann ju aldrig göra det imorse och jag var jätte sugen på vaniljyoghurt och så kollade jag mitt konto och jag har fått en sen lön som jag igentligen skulle fått i december. Gud vad glad jag blev att jag äntligen har lite pengar. Plus det så ringde en tjej angående ett jobb. Min förra chef har rekomenderat mig och hon vill att jag ska komma dit på tisdag. Gud det känns som om allt är positivt idag och jag har ett glädjerus i kroppen. Jag känner mig så glad! Det känns som om allt äntligen kommer bli bra. Jag har lämnat det förflutna bakom mig och siktar framåt. Visst alla jobbiga minnen finns kvar och gnager i mig men jag tycker också att det blir bättre och bättre för varje dag! Livet är verkligen värt alla chanser man ger henne!!!!


Ha en jätte bra fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0