Huuuungrig

Igår skulle jag ha träffat Xenia men hon kände sig sjuk så jag hängde med min brorsa istället. Vi köpte hem kinamat, massa godis och kollade på fotbollen. Jävligt bra match tycker jag, även om det inte blev några mål så tyckte jag att dom skötte sig bra! Men är det nån som vet varför Zlatan var avstängd? Jävligt skön kväll hade vi iallafall. Så kul att bara vara med min brorsa som även är min bästa vän!!

Idag har jag varit på IKEA en snabbis och fick med mig lite fina saker hem. Blev helt sjukt hungrig på IKEA så jag käkade pizzaslice och sen när jag kom hem åt jag resten av kinamaten från igår men jag är fortfarande hungrig. Ibland kan jag få sånna dagar då jag är hungrig hela tiden och idag är värkligen en sån dag. Kanske ska träffa Nadia sen och käka sushi, undra om det finns sushi buffé så man kan käka hur mycket man vill? Supersugen på sushi faktiskt!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0