Faan jag vill inte

Min gamla chef ringde mig igår och vill att jag ska börja jobba hos honom igen. Det här är ett ställe som jag jobbade på för typ 3 år sen och jag sa upp mig därifrån för att jag verkligen inte trivdes. Lönen är pissig och jag har inga tankar om att gå tillbaka och jobba på restaurang. Men ändå är jag dum och säger att jag kan komma förbi idag och prata om det. Varför säger jag det? Jag känner ju den här killen han är en orm och kommer att få mig att säga att jag kan jobba där och så kommer jag må dåligt. Men grejjen är också att sjukskrivningen betalar tyvärr inga räkningar och att vara så här pisspank är inte kul!! Vad ska jag göra? Jag tror att jag ska ringa honom och säga att jag inte kan komma. Hellre är jag pank än att må dåligt igen som jag vet att jag kommer göra om jag börjar jobba där! Jag har ju faktiskt fått ett annat jobberbjudande som jag hellre skulle vilja ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0