Back to reality, vad det nu är....

Gick upp på vinden där jag inte varit på huuur länge som helst för att titta efter gamla kläder. Jag är ju fattigare en fattigast nu så jag tänkte att jag skulle kolla om mina gamla kläder va nånting som jag skulle kunna tänka mig att använda nu. När jag öppnade vindsförrådet ramlade det ut massa trädgårdsmöbler, WTF vems e det?? Jag fick brotta mig igenom bord, stolar och gamla tavlor på mig när jag var 16 tills jag kom fram till alla påsar med kläder som låg längst in. Efter jag hade brottat mig ut igen med alla påsar var jag ivrig och började rota runt i den första påsen, mitt ex gamla kläder, varför har jag det på min vind? Varför tog han inte med sig skiten?? Alla andra påsar var det bara massa skit i som jag inte fattar varför jag inte slängt. Glitterlinnen och gamla utnötta trasiga skor. I en påse hittade jag alla studentsaker. Min studentmössa är gulfläckig och luktar fortfarande öl och champagne, jätte mysigt!! Ska ta en dag snart och rensa ihop allt detta och ge bort det till myrorna eller nåt... Blev inte rikare så jag får fortsätta gå i håliga strumpbyxor..

Väldigt tråkig dag!! Är tillbaka i verkligeheten och min trista vardag där jag sover långt in på dan, sitter vid datorn, kollar på tv och sen går och lägger mig, Vilket härligt liv man har. Men ikväll ska jag träffa Xenia efter hon slutar jobba och det ser jag fram emot, måste bara hålla ut några timmar till i tråkigheten. Positivt tänkande jag vet!!

NADIA JAG VILL HA SKVALLER!!

Kommentarer
Postat av: petra

Men hallåååå??! Om du har så tråkigt så kunde du ju ha kommit hit!!:) Vi har ju inte sett dig på jättelänge! Nanna och Vickan kommer om typ en halvtimme och dom har längtat jättemkt efter dig:)



Välkommen hem:)

2009-03-09 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0