Always on my mind


Vad hände igentligen med vädret? Ingen lust alls att kliva utanför dörren!

Ussh jag som var så positiv för bara några timmar sen. Vad hände? Jag började tänka på en vän som det är struligt med och blev jätte ledsen. Fan hur kan man vara bästa vänner en dag och sen inte prata med varandra på ett halv år för en jätte töntig sak. Jag orkar inte kämpa längre för det känns som om det bara är jag som kämpar och inte får ett skit tillbaka men samtidigt vill jag ju inte ge upp för jag älskar ju henne och saknar hennes vänskap varje dag!! Det blev jätte negativt nu och jag känner mig jätte ledsen. Fan!!!

Jag vet att det inte spelar någon roll men jag saknar dig jätte mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0