090326 inte långt kvar till våren nu

Mors!
Hur mår ni idag? Jag mår finfint!! Ska snart dra mig iväg men jag har beslutsångest ifall jag ska åka till stan eller skärholmen.. Tror nog att det blir skäris.. eller stan fan jag kan inte bestämma mig. Jo det får bli skärholmen, mindre folk och mindre chans att jag råkar stöta ihop med någon.. Efter det blir det träning, gud vad jag längtar! Jag tar alltid en vilodag mellan träningen och då när jag ska träna blir jag helt uppspelt och tycker att det ska bli JÄTTEKUL haha jag undrar hur länge detta kommer hålla? Fram till sommaren iallafall annars e man ju fan dålig om man inte ens klarar 2 el 3 månader.

Hoppas ni får en fin dag!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0