Mardröm

Usssh vilken mardröm jag hade inatt, vaknade och ville bara gråta. Jag drömde först att jag skulle gå hem ensam på natten och då var det en tjej som ropade på mig hysteriskt. Någon hade slängt ner henne på tunnelbanespåret och hon hade fastnat där. Hon hade fastnat med foten och låg mitt på spåret helt blodig. Jag försökte ringa polisen men det var ingen som hjälpte dom bara la på och när det kom två poliser så skrattade dom och sa att dom inte såg någon kropp på spåret. Sen kom tunnelbanan och jag fick världens panik för att jag inte hade kunnat hjälpa henne men tunnelbanan åkte inte just där hon låg så hon klarade det. Då skrek jag att hon skulle rycka upp foten med all kraft och då lostnade den, precis så vaknade jag. Ussh det var verkligen en obehaglig dröm, så verklig!

Igår hade jag en mysig dag. Mamma skulle ha middag för sina vänner så jag hjälpte henne med maten ett tag sen gick jag och mötte en gammal kompis och vi satt på kajen under liljeholmsbron i 4 timmar och snackade, mysigt! Idag ska jag ta det lungt sen vid 5 ska jag åka till Xenias jobb och träna. Funderar på att lägga ansiktsmask och hårtoning också så man är fin tills imorgon. Sen vill jag ju hitta en klänning tills imorgon också, det e ju ändå midsommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0