Måndag

Jag har aldrig någonsin flagnat i sverige. Nu flagnar jag i sverige. Haha nu har jag lärt mig att inte slänga mig i solen efter att inte ha solat på heeela året. Jag satt och tänkte att det var ju inga problem förra året men sen kom jag på att då hade jag ju varit i Brasilien i några månader så min kropp var ju van vi sol. Jävligt fin färg har jag fått iallafall, synd bara att den rinner av mig på axlar och bröst. Men färgen på benen har jag fått behålla, känns som om den är viktigast just nu eftersom jag lever i klänningar under sommarn.
Hittade min kamera igår, den har varit borta ett tag. Blev jätte glad men sen ser jag att kamerakortet ligger inte i, nehepp då e det borta. Hoppas jag hittar det innan Grekland iallafall (om det nu blir Grekland)

Idag är min första arbetslösa dag och det känns sådär, det är ju svårt att söka jobb på sommarn eftersom man vill ju vara ledig också och man kan ju inte börja ett jobb med att be att få vara ledig. Eftersom jag går behandling tre dagar i vecka så e det ju också svårt att söka jobb där jag bara kan jobba tisdag och torsdag.

Jag har jätte ont i huvudet också. Det kom igår och vägrar försvinna, det är bara på ett ställe det gör ont.

Nu blir det frulle. Vaniljyoghurt med päron, banan, linfrön och solroskärnor, mums!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0