Live your dreams, never give up!!

Ibland måste man ju bara kasta sig iväg och pröva sina vingar, det är det jag ska göra, hoppas dom håller. Jag har väntat länge nu på att ödet ska sparka mig i arshlet och det känns som om jag har fått en rejäl spark nu =). Jag är inte en bekväm människa, jag nöjer mig inte med det jag har, jag är en riktig drömmare.  Det var lite över ett år sen jag kom hem från sydamerika, en riktig drömresa. På ett år har det hänt så otroligt mycket, jag blir snurrig i huvudet bara jag tänker på det. Det skulle jag vi vetat när vi satt där på golvet i 11 timmar på bolivias flygplats och spelade kort och tog flammsiga bilder. Livet tar nya vägar hela tiden och ibland hinner man inte med. Jag tror det gick alldeles för fort för mig. Man måste stanna upp och ta ett andetag då och då. Jag är så glad att jag har fått behålla mina drömmar för det finns verkligen inget härligare lyckorus än när drömmar blir till verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0