Summertime

1a Juni, Gud så härligt!!!!
Äntligen känns det som om sommaren är här!! Igår badade jag för första gången i havet, det var kallt men skönt. Det som inte är så skönt är att jag har total bränt mig över hela kroppen, Jag har ganska bra pigment och brukar sällan bränna mig men nu hade jag ju inte solat kroppen sen förra sommaren och så hoppade jag i bikinin och låg i tre timmar och solade, inatt kunde jag inte sova för att det sved över hela kroppen och jag kan inte ha bhbandet över axeln utan måste ha det nerhasat på armen, känns jätte trashigt! Annars så har jag min nya fina klänning på mig idag, skulle vilja visa men jag har tappat bort kameran..
Nu ska jag åka till Huddinge och vara där till halv 3 sen kanske jag borde köpa solskyddsfaktor. Jag solar aldrig med solskyddsfaktor men nu har jag börjat bli så rädd eftersom jätte många får hudcancer. Jag solade ganska mycket solarium när jag var yngre vilket jag ångrar jätte mycket eftersom dom flesta som får hudcancer har solat solarium, som tur är har jag slutat med det för flera år sen. Ussh jag skulla aldrig våga lägga mig i ett solarium nu, det känns som om man lägger sig i en kista och färgen man får är ju bara strålning, läskigt!!! Sen tycker jag inte att det är snygg färg heller, man blir typ grå av att sola solarium.

Nu måste jag gå, Ha en jätte fin sommardag 1a Juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0