Sommarsommarsommar!

Självklart kunde jag inte sova inatt. Allt var fel, grannen buffade runt i sitt kök och väckte mig, mitt eget kylskåp började brumma jätte högt så det blev inte en lugn stund inatt. Det var ju en lagom glad tjej som hoppade upp ur sängen kvart över 7. Men ingen sömn i världen skulle kunna fått  mig att missa Nannas avslutning, så gulligt det var!! Blev helt rörd när dom stog i kyrkan och sjöng samma sånger som jag själv stog på samma plats och sjöng när jag slutade 1an. Och Nanna var sötast i sin fina klänning. Moster blev sååå stolt över dig minigrisen!!!
Nu har jag kommit hem, slängt av mig 12cm klackarna och klänningen, fått på mig mjukisbyxor och dricker kaffe. Om en timme ska jag iväg till Huddinge, jag har blandade känslor för det med tanke på vad som hände förra gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0