Midsommar


GLAD MIDSOMMAR!!


Igår blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men spontankvällar är väl dom roligaste kvällarna.. Jag åkte på dan till Xenia och tränade och bastade, superskönt. Eftersom hon skulle jobba själv till 10 så stannade jag kvar med henne, som den snällaste vän jag är =). Det var menat att vi skulle åka hem sen men när vi satt på bussen bestämde vi oss för att gå förbi snaps och ta 1 glas vin. Snaps var ju dödare en döden, har aldrig sett det så tomt så vi gick till 54 istället där vi hade jätte mysigt på uteserveringen. När uteserveringen stängde gick vi in och då ser vi  vår gamla kompis Malin som vi inte har träffat på säkert 3 år. Så vi sattes oss med dom och pratade gamla minnen. När dom skulle dra till Berns så bestämde vi oss för att följa med. Jag hade inte ens nåt leg med mig men det gick bra ändå. Det var en jätte rolig kväll.
Ikväll hoppas jag på en ännu bättre kväll för det e ju midsommar, och midsommarfest på värmdö. Måste dra mig till konsum för att köpa strumpbyxor innan dom stänger för jag tänker int sitta barbent när det börjar regna sen..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0