Kaffe, choklad, musik och tankar



Nu har jag skickat in papper. Lite närmre min dröm men fortfarande milslång väg kvar. Först ska jag bli frisk och jag har inte så mycket tid på mig så jag måste bli frisk fort. Min impulsiva trånga hjärna håller på att explodera. Det verkar inte bli något Grekland över midsommar, jag som verkligen såg framemot att komma iväg. Men då ska jag spendera midsommar med mina allra bästa finaste bästisar. Sen tänker jag dra med mig Xenia på en sista minuten, Hon behöver det och jag med! Någonstans lugnt utan barer och killar helst. Imorgon ska jag till sjukhuset, ska prata med dom om det är okej att jag åker iväg, hoppas dom säger ja annars åker jag ändå.

Jag är trött på att sitta i fönstret och stirra ut, jag vill ut i världen. Såhär har det varit alldeles för länge nu. Att sitta i fönstret och drömma mig bort till hur livet skulle kunna se ut. Jag är rastlös, jag tror det är ett friskhetstecken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0