He´s not perfect and that makes him perfect.

Jag har sagt det förrut men åh vad jag älskar ickeperfekta killar som lever ut sin charm och humor istället för sitt jäkla utseende. Finns det någonting fulare än en kille som går runt och tycker att han är snyggast på stället? Oftast lite solariebruna eller bus oranga, ussh. Missförstå mig inte jag älskar självförtroende men man får ju inte ta sig själv på så stort allvar. En kille som får dig att skratta är inte det 1000 gånger hetare än en kille som sitter och putar med läpparna och kollar sig i spegeln var 5e sekund. Även dialekter gör mig kär på momangen.
Det blir ju mycket funderande här nu när jag är arbetslös och sitter i mjukisbyxorna hela dagarna.
En humla håller på att krocka in i mitt fönster hela tiden, jag har räknat det till att den har krockat in i mitt fönster 6 ggr nu, även en humla måste ju nånstans förstå att det är lönlöst och ge upp haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arbetslös?? Jobbar du inte kvar i Östermalmshallen?

Och vad är det du ska berätta.....jag VÄNTAR!!! Puss Älskling!

2009-06-11 @ 13:30:34
URL: http://knessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0