Galna dagar

Hej!! Dom här dagarna har varit sååå roliga!! Midsommar var jätte lyckad!! Vi hade så sjukt kul och Danne som hade festen hade världens vackraste hus!! Det var länge sen jag skrattade så mycket.
Dagen efter var också jätte mysig. Jag och Xenia åkte och köpte pizza till alla och så satt vi vid poolen och käkade. Efter det åkte vi ut med hans båt vilket också var helt galet mysigt tills det hände en "liten" olycka som har gjort att jag har galna blåmärken, ont i hela kroppen och skrubbsår på benen och fötterna, men jag kan vara glad att det är det enda! Jag tror faktiskt att jag har 9 liv...
På lördagen var jag och Xenia på Medusa och körde rockbar med några kompisar, Det var jätte kul trots att jag inte riktigt diggar skrikrock. Igår grillade vi hemma hos Nadia och sen drog vi till Snaps. Ikväll vet jag inte vad som händer, har varit på huddinge idag och sen storstädat lägenheten vilket verkligen behövdes. Ska nog dra mig in till stan sen och träffa Xenia. Ska kolla på biljetter till London också..
Hoppas er midsommar var bra!!!















Lugnet före stormen, allt är frid och fröjd i fören innan jag börjar flyga runt som en vante två meter upp i luften


Den enda som var smart nog att sätta på sig flytväst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0