Det är inte lätt när det är för jävligt!!

Jag är så arg, ledsen och besviken på en sak som hände idag. Det var länge sen jag kände mig så värdelös. Bröt ihop inne på toaletten och försökte ringa mamma men hon svarade inte, som tur var ringde Xenia samtidigt och det kändes bara bra att prata med någon. Att det får gå till såhär gör mig spyfärdig. Som tur är har man fina vänner! Åkte och mötte Xenia och Alexandra och vi gick och solade och badade och det var skönt att få tänka på något annat för en stund. Efter det gick vi och käkade sushi, Det var super mysigt trots att jag mådde otroligt dåligt. Nu är jag hemma och har precis pratat med pappa i telefon, det var skönt att berätta vad som hade hänt idag för någon som förstår.
Nu ska jag slänga i mig te, kanjang och alvedon och sen försöka sova, jag har ju åkt på en dunderförkylning. Imorgon börja 4 helvetesdagar, jobba när jag mår som värst, hoppas verkligen att jag klarar av det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0