As close to perfect anyone can come.



Han är absolut en av mina drömkillar, Så grym. Jag dog lite när jag såg dom här bilderna, I think it´s time for me to go to london.... :)



Förutom dessa underbara bilder som gav mig lite lycka är allting fortfarande kolsvart. Känner mig som en fånge i min egen kropp. Min insida skriker, mitt huvud skriker, huden bräns och tårarna rinner. Klarar jag av det här? Klarar jag av den här natten. jag klättrar på väggarna. Ta mig härifrån, vem bestämde att det skulle vara just jag?

Det är han och jag, öga mot öga,
Han i svart som har mitt liv i sina händer.
Jag kastar mig mot honom men han vägrar ta emot mig.
Snälla låt mig följa med, gör slut på mitt lidande.
Låt mig stå vid din sida och se världen försvinna, Se alla mina minnen raderas.
öga mot öga, du och jag döden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0