Dags igen.

Nu ska jag börja blogga igen, jag har ju inte bloggat på 1 månad eller mer, har inte haft lust.. Det kändes som om bloggen var så mörk och jag kände inte igen mig längre, läste igenom gamla inlägg och blev bara ledsen för att det faktiskt har varit jag som har skrivit det. Men nu vill jag blogga igen, har saknat det lite faktiskt..
Jag har haft helt underbara sommarveckor, roadtrippat runt i sverige, och även vart i köpenhamn. Bara latat mig på gotland och västkusten. Kom hem för några dagar sen och tröttnade på stockholm efter 5 minuter.
Igår var jag och min storasyster hemma hos en killkompis. Vi hade verkligen jätte mysigt på hans uteplats. Sen blev det utecompaniet men jag tyckte det var så stelt där, stog och snackade i en kvart med en kille om hans golfturnering, döööö haha! Jag och syrran drog till max där hon käkade och sen drog vi hem. Jag var hemma redan halv två, skönt att vara hemma tidigt. Idag mår jag toppen, inte alls bakis. Tyvärr blev det inga bilder eftersom min fittkamera bestämde sig för att gå sönder precis när jag kom till Gotland, måste komma ihåg att lämna in den. 
Snart ska jag iväg och äta lunch med Xenia och sen ska jag träna. 

Ciao 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kul att se att du börjar blogga igen. Har saknat dina inlägg.

Kram:)

2009-07-31 @ 12:55:48
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0