Arg!

Idag var vi på monkis rea, jag och Xenia sprang runt och provade typ alla plagg dom hade, allt var 75% på och när vi äntligen var klara och vi lassade upp två högar på disken och skulle betala så funkar plötsligt inte mitt kort, blev så jävla irriterad! Som tur var så var dom så gulliga så dom la undan våra kläder tills imorgon. Störande bara.

Det gick bra att träna iallafall. Jag sprang i 45 minuter och sen var det pilates, love it!!! Efter sprang vi till Ica för att hinna innan dom stängde för Xenia skulle köpa winerbröd och godis. Jag ville inte ha, jag vet inte varför men jag gillar inte att äta efter jag har tränat..

Sitter och lyssnar på gamla låtar, jag älskar när man har minnen till vissa låtar som aldrig försvinner. Den här har jag galna minnen av, får rysningar varje gång jag hör den, älskar den lika mycket som första gången jag hörde den..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0