Vad var poängen??

I lördags mådde jag skit dåligt, som jag berättade pratade jag med en människa från mitt förflutna som verkligen inte har nånting med mig att göra längre. Fattade inte riktigt varför han hörde av sig, Vad var poängen? Få mig att må dåligt och hata mig själv?? Tro mig det har du redan sett till att jag gör. En vän sa till mig för ungefär 1 måbad sen att man aldrig ska slicka där man spottat, Förstår verkligen meningen i det nu! Pratade med Xenia och hon kom och hämtade mig och så sov jag hos henne. Sov och sov, vi gick inte och la oss förns 5 och sen kunde jag ändå inte sova eftersom jag inte hade mina äckliga sömntabletter som jag förresten försöker sluta med. På söndan gick vi på en lång promenad runt vattnet, jätte mysigt var det. Somnade väldigt tidigt igår förmodligen av utmattning men vaknade sen varranan timme under natten. Idag har jag gått en promenad, sovit och tittat på tv, Ingenting roligt att skriva om..

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0