Hej Darlings!!

Hej hopp! Vad gör ni ikväll?? Jag som oftast känner mig som en 22 årig tant nuförtiden är hemma med en kopp te haha. Men jag mår bra idag det e det viktigaste sen om man inte går ut i vinterkylan och står och hänger på nån sunkig bar med alldeles för mycket alkohol i kroppen som för det mesta gör mig jätte deprimera, det e okej att sitta hemma även om man e 22. Min syster e ute och glider och hennes killkompis ringde precis till mig för att säga att jag måste komma men den här gången struntade jag i det. Måste se till att må bra först och jag vet att när jag e bakis blir jag som mest självdestruktiv! Alla mina vänner e med sina pojkvänner ikväll! Mysigt för dom!! Jag känner mig ensam men jag behöver vara ensam nu. Jag undrar om jag kommer somna inatt.. Vet ni hur många timmar jag sov inatt? 17 timmar sov jag! Det e ingen lögn jag lovar. Jag gick och la mig kl 9, pratade med Xenia tills jag bara sluddrade. Somnade väl halv tio och vaknar kvart i tre på dan. Utan sömntabletter sov jag 17 timmar på raken. Jag tror att bedövningsprutan jag fick igår hjälpte till lite med sömnen. 
Guuud va jag längtar till sommaren! Att bara få gå runt barfota på landet och inte bry sig om nåt förutom att sola och bada. Gå runt i fina klänningar och vara brun!! Jag älskar att vara brun det e det bästa jag vet!! Blir så lycklig när jag tänker på sommarn. Förra sommaren var jätte bra! Jag hoppas dom här månaderna som vi har framför oss går fort!! 
Nä nu ska jag göra en till kopp te och lägga mig och kolla på tv. 
Puss och kram på er och hoppas att ni har en jätte bra fredagskväll.

Petra om du läser det här så frågade Nanna om jag ville följa med till ridskolan imorgon och det vill jag!! Jag vet inte om det finns plats i bilen ifall Sanna ska skjutsa er men ring mig på morgonen isåfall jag ställer klockan.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0