Utkast: Hej babies!!! ...

Hej babies!!! Idag vaknade jag klockan 9 (uppe med tuppen liksom). Jag är inte van att vara uppe hela dan så jag tyckte tiden gick sjukt långsamt, jag hade ingenting att göra.. Ringde Nadia som var och klippte sig på Bobbys hårstudio, ni vet han som alla kändisar klipper och så lilla Nadia också haha jag skrattade så jag dog när hon sa det. Men hon blev väldigt snygg i håret iallafall. Mötte Naddis istan och vi gick och käkade thaimaat. Xenia kom efter ett tag och så drog vi och fikade med hennes pojkvän och hans kompis. När dom drog hem gick jag och X och käkade middag på hennes gamla jobb. Jätte mysig kväll! Nu ska jag äta lite godis och dricka te och fortsätta läsa breaking dawn.

Hoppas ni har kul ikväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0