Tända ljus, frukost och snö = Mys

Gissa vem som vaknade klockan 7 imorse av sig själv haha. Har tänt ljus i hela lägenheten, tittat på vakna med the voice och ätit havregrynsgröt med kanel, skivad banan och havremjölk och druckit kanel te till. Jätte gott var det! Utanför snöar det jätte mycket och det höjer verkligen myskänslan men jag ville gå ut och gå en lång promis men det känns inte så lockande om man måste gå med snö i ansikte hela tiden.
Idag ska jag hem till syster och hjälpa henne med barnen och vi ska öva lite gitarr också. Det är jätte kul att lära sig! Jag vet inte varför men jag har fått för mig att våran gitarr lärare heter Ragnar, fattar inte varför jag säger det hela tiden för han heter Henrik haha han e ung också 21 år då e det inte så vanligt att man heter Ragnar men han har långa pollisonger och långt ruffsigt hår så jag tyckte väl att han såg ut som en ragnar, måste få bort det till nästa gång så jag inte råkar kalla honom det, skulle ju vara lite pinsamt hehe.

Ska jag ta den där promenaden eller?? Men det är ju så varmt här inne under filten i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0