Shiiit e det fredag???



Hej mina fina vänner!!! Idag har jag haft en ur mysig dag med min bästa vän!! Vi möttes i stan och gick runt och kollade på kläder (eller hon kollade på kläder, jag har gett upp det där eftersom jag e arbetslös och sjukskriven kommer jag väll inte kunna shoppa förns 2010.) Sen skulle Xenia köpa en halsband med en ängel på eftersom hon ville att jag skulle börja det nya året med tur (jag behöver lite tur). Så vi gick till gamla stan men självklart hade affären stängt. Men jag älskar henne för att hon tänkte tanken. Vi satte oss på ett jätte mysigt cafe och käkade pasta och jätte god hallon paj. Det har varit så mysigt att vara med min ängel nu är jag på jätte bra humör. Vi hade tänkt att gå och träffa några kompisar till Xenia som satt på hennes gamla jobb men min energi försvann.
Jag fick en chock när jag insåg att det var fredag idag. Trodde verkligen att det var typ söndag eller nåt. Har ingen koll alls på dagarna. Min fredagskväll blir väldigt lugn precis som jag själv e just nu. Köpte den sista twilight boken idag. Ussh jag har bara en kvar, vad ska jag göra sen??

Ha en jätte kul fredagskväll!!!


Fredagskvällen e räddad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0