Regn och grått.. Kommer solskenet tillbaka??

Jag har varit i en riktig svacka dom senaste dagarna. Jag har sovit nästan hela tiden och inte haft ork till någonting. Känner mig ensam, alla glider ifrån mig. Tur att man har familjen. Inatt låg jag och grät, inte hysteriskt och jag hade ingen ångest utan jag grät ut all sorg. Jag grät över vad jag har förlorat. Folk som har försvunnit och saker som jag har gett upp. Annars har jag väldigt svårt för att gråta, slutade med det för några år sen men inatt kom det så lätt. Idag känns det bättre. Ibland behöver man gråta över det som e borta men gjort e gjort och hur mycket du en gråter över det kommer det inte tillbaka, men ibland känns det bättre!

Diet grejjen går super. Det är så lätt att äta nyttigt om man vill. Nu sitter jag och dricker kanel te (men te e så tråååkigt utan mjölk)

Hoppas att ni har haft en mysig helg och att ni mår bra!
Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0