Obehagligt

Idag har jag varit och tagit bort ett födelsemärke som jag aldrig kännt mig bekväm med. Innan var jag jätte nervös, jag menar läkaren skulle ju SKÄRA I MIN HUD Gud va läskigt. Rätt skrattretande när man tänker efter. Det var inte alls så hemskt som jag hade trott, det var 100 ggr värre!!! Ussh jag får rysningar bara jag tänker på det! Först gav han mig en bedövningspruta rakt in i födelsemärket och jag har fan aldrig kännt sån smärta, ilande smärta. Efter det fick jag ligga ensam ett tag medans bedövningen skulle ta. När jag hade legat där ett tag och stirrat upp i taket så kom han tillbaka med en skalpell och en sån där liten silverbricka där dom ska lägga det äckliga födelsemärket. Han sa till mig att när han skulle börja skära skulle jag inte känna nånting eftersom jag var så bedövad men när han satte i kniven kände jag kniven röra sig, jag flämtade till för att det gjorde så ont och doktorn frågade om jag ville ha mer bedövning men helvete heller!! Tar hellre kniven en den där jäkla bedövningsprutan. Efter det skulle dom sy och det stack som fan!! Ussh det var verkligen ingenting jag rekomenderar för det var hemskt!! Men nu e den borta haha det sjukaste e att jag och Xenia har precis samma(eller hade) födelsemärke på exakt samma ställe. Rätt coolt faktiskt!

Nu ska jag sova! Jag är så trött att jag kommer somna med huvudet på tangentbordet snart.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0