Ny dag, nya krafter.

Somnade 6 imorse och väckarklockan ringde 8, ugghh. Började dagen med promenad i det jätte fina vädret, 1 timmes terapi och en jäkla lång telefon konversation med min bästa vän. På terapin gjorde jag ännu ett personlighets test, massa frågor att svara på. Det ända jag tänkte på var att jag skulle gå raka vägen hem och gå och lägga mig men när jag gick därifrån kände jag mig helt plöttsligt jätte pigg. Jag gick inte och la mig när jag kom hem utan jag pratade med Xenia i telefon. Vi pratade framtidsdrömmar och vad man kan göra för att må bättre. Nu har jag precis duschat och ätit frukost(kan aldrig äta så tidigt på morgonen) och ska snart göra iordning mig. Ussh jag e nervös men jag mår bra!! Jag ser en framtid och den är ljus!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, det är så tråkigt att läsa att du har det så jobbigt! Jag kan bara hoppas att det blir lite bättre för dig!

Sv: Med mig är det sådär. Lite fram och tillbaka kan man väl säga. Jag har redan gått i KBT i drygt 3 månader men ska börja igen med en ny. Nä, det kanske inte är så hemskt att få en manlig psykolog.

Ta hand om dig!! Kramar:)

2009-01-15 @ 16:33:41
URL: http://nowayback.blogg.se/
Postat av: mamma

Kära, älskade, duktiga du, hoppas att du får sova ordentligt i natt. Att bara sova två timmar är ju inte klokt, då mår man ju dåligt bara av det! Jag blev så glad när jag läste ditt inlägg och att du ser en ljus framtid. Så klart att allt ska vända och bli bättre! Du älskliga fantastiska Umma-unge.Ingen kan skratta som du, men du borde få göra det mycket mer!

2009-01-15 @ 23:11:36
Postat av: Anonym

Kära, älskade, duktiga du, hoppas att du får sova ordentligt i natt. Att bara sova två timmar är ju inte klokt, då mår man ju dåligt bara av det! Jag blev så glad när jag läste ditt inlägg och att du ser en ljus framtid. Så klart att allt ska vända och bli bättre! Du älskliga fantastiska Umma-unge.Ingen kan skratta som du, men du borde få göra det mycket mer!

2009-01-15 @ 23:13:23
Postat av: mamma igen

Det var så klart inte meningen att skicka samma kommentar två gånger, men så blev det en gång förut också. Fattar inte vad jag gör för fel ...

2009-01-15 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0