LOVE AND PEACE

Hej sötnosar!! 
Jag har tänkt mycket på senaste tiden på dem vägar vi tar i livet. Väljer vi dem själva eller är det ödet som väljer dom åt oss? Det är ju så svårt att veta ifall man väljer fel kille, jobb eller vänner. Om man har allt, en pojkvän, vänner som bryr sig och familj men ändå mår dåligt har man valt fel nånstans? Om man vet från början att en kille är väldigt okänslig, inte har så mycket tid att träffas och att han tycker att det är normalt att träffas en gång i veckan och man accepterade det i början för att man tyckte så mycket om honom är det då rätt av en att börja kräva mer efter några månader när man inser att det faktiskt inte är så roligt. Men hur mycket kan man kräva? Man accepterade ju det/honom. För man kan ju aldrig ändra någon eller hur? Ska man ta sitt hjärta och gå? Tänka att det finns hur många killar som helst som skulle döda för att få spendera en minut i mitt sällskap. Han är ju inte mannen i mitt liv, eller? Han borde kämpa för att få spendera tid med dig. Man e nykär det är väl då han ska säga varje minut hur underbar, vacker, fin du är. Att han inte visste vem han var innan han hittade dig och hur lycklig han är över att ha dig i hans liv? Inte bli sur och säga att han inte hinner/orkar/kan träffas. Det är väl nånstans där du måste inse att han är inte rätt, hur kär du en e så är han inte rätt för dig och mår du dåligt och blir ledsen så har du förmodligen valt fel väg i livet. Jag tror att allt har med ödet att göra. Mår man dåligt så är det ju nånting du inte e nöjd med i ditt liv och då måste du ändra det. Jag vet att det är svårt, det är nog det svåraste man kan göra att ändra riktning i livet och släppa det som gör dig ledsen.

Starka tankar och pluspoäng för miss gränslinje. Kanske det beror på att jag har valt en annan väg i livet. Positiva tankar gör en lycklig i själen!

Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0