Kom alla mina änglar..

Nu sitter jag och väntar på att min bästa kompis ska komma och hämta mig. Åh det ska bli så kul att träffa dig, JAG SAKNAR DIG!! Jag och Xenia pratar i telefon varje dag men ibland går det några dar. Nu har jag inte träffat henne sen i söndags så det e en vecka sen. Skulle vilja träffa Nadia också men hon sitter ju i Kista och häckar och tyvärr tror jag inte att någon kan få henne därifrån. Men jag saknar dig också plutt =)
Igår var en riktigt rolig lördagskväll! Somnade halv 9 på kvällen och var helt död sen vaknade jag halv 9 på morgonen idag. Åt frukost med mamma och pratade lite sen kände jag att jag höll på att somna vid köksbordet. Så dum som jag e gick jag och la mig igen och sov till 1. Nu kommer jag alltså inte kunna sova inatt igen.. =(



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0