Hemma tillslut...

Idag vaknade jag av att det ringde på dörren. Ussh ett väldigt jobbigt sett att vakna på. Självklart var det min mamma som var orolig för mig för hon hade ringt hela dan och klockan var halv 3. Gick upp och satte på Alice in chains i mina nya högtalare och satte på mjölk för att göra kaffe. Xenia ringer för att säga att hon e på väg för att hämta mig för att vi ska gå och fika. Jag får jävligt bråttom och börjar klä på mig. Efter ett tag inser jag att det luktar jätte mycket bränt och kommer på att jag hade ju satt på mjölk till kaffet, Mjölken var helt bränd och det var rök i hela köket, typiskt!! Xenia kom iallafall och hämtade mig i sin nya bil, sen hämtade vi Esra i mariatorget och åkte in till östermalmstorg och fikade. Vi satt faktiskt ute, helt sjukt men vi hade filtar och värmelampa så det gick bra. Efter en och en halv timme var mina fötter som två isklumpar även fasst jag hade uggs och raggsockor så vi bestämmde oss för att åka hem. Jag bad Xenia släppa av mig hos min syster. Min systers barn var ute i snön så jag och syster började spela Wii. Det var jätte roligt men jag tror att jag kommer få galen träningsvärk i armarna imorgon..
Just det idag var det lite varmare men imorgon ska det bli 9 minus grader. Ha då vet jag vad jag ska göra imorgon, inte gå utanför dörren!!!!

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0