Gökboet och Last days.

Min älskade pappa åker hem imorron därför lovade jag honom igår att vi skulle gå en promenad tillsammans idag. Jag sa åt honom att han skulle ringa och väcka mig. Han ringde mig klockan 12 och i sömnen ignorerade jag att mobilen surrade som fan. Tillslut var jag tvungen att svara. Jag hade inte alls nån lust att gå på promenad för jag såg kylan ute och läste att det var 15 minus grader. Jag trodde verkligen att jag skulle komma undan men pappa bara skrattade och sa att vi skulle gå om en kvart. Det var bara att sätta på sig en jäkla massa kläder och gå. Jag är glad att jag gick! Det var jätte mysigt men jätte kallt!!! Vi gick även och hyrde tre filmer, Gökboet som jag aldrig har sett, Last days en film om Kurt Cobains sista dagar i livet och den sista kommer jag inte ihåg vad den hette, Den handlade om Bob dylan, det var pappa som ville hyra den.
När vi nästan var hemma ringde min storebror och sa att han hade krockat pappas bil. Haha stackarn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0