Du är varm när jag är kall.....

Godmorgon sötnosar!! Ussh jag har haft en jätte jobbig natt! Kunde inte stänga ögonen förns 5 imorse. Hade nån sjuk rädsla att det var nån här, så fort jag försökte stänga ögonen såg jag konstiga saker så jag låg och höll mig själv vaken. Kämpade hela natten mot olika hämska impulser och jag klarade mig lindrigt undan! Ussh nätterna är verkligen värst!!
Nu ska jag dricka kaffe och har satt på kent Utan dina andetag på högsta volym. Det är en av dom vackraste låtar jag vet!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Utan dina andetag är löjligt vacker!

Tack för din kommentar förresten, var iofs ett tag sen nu. Varit lite seg här runt jul.

Fina bilder du har här också:)

Ta hand om dig du med! Kramar!

2009-01-03 @ 17:21:28
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0