Det bästa av 2008 i bilder!!

2008 har varit ett jäkla jobbigt år med många psykologer, mycket tabletter och en jäkla massa ångest men när jag verkligen tänker tillbaka så finns det väldigt många ljuspunkter och dom väger mer!!!

Det första bra som hände var att jag och min kompis Emilia åkte till Brasilien




Träffade världens bästa människor!!


Åkte vidare till Bolivia och fick världens upplevelse och såg några av dom vackraste ställen jag någonsin sett!!


Varför jag ser så stel ut var för att jag hade världens puplik nedanför som alla skulle titta när jag tog kort, men jag fick bada i vattenfall!! Det var kallt som tusan!

Blev kär i världens sötaste hund!! Han ville inte lämna min sida och det var riktigt jobbigt att åka ifrån honom!

Bestämmde oss för att åka tillbaka till Brasilien och fick vänta i 18 timmar på flygplattsen i Bolivia

Lärde känna dessa två underbara tjejjer som fortfarande e ute i världen och flaxar. Gud vad jag saknar er!! Slutet på vår resa blev bäst på grund av er!!!


Kom hem och var brun och fin och lycklig!!!

Det bästa som hände var att du kom in i mitt liv älskling! Du gör mig så glad!

Jag och Ediin drog på festival och fick se Foofighters live!! Det roligaste och bästa på hela sommarn!

Gud va jag älskar han!!! <3





Jag och Ida festade som galningar hela sommaren och hade sjukt kul!

Sommaren var verkligen best!!

Sommaren började ta slut och jag flyttade till min fina lägenhet som jag trivs i som fisken i vattnet!!

Jag och Ida drog på Coldplay i globen

Coldplay var grymma!!

Fortsatte festa och såg massa nya band. Soul seduction var ett av dom som var riktigt grymma!! Vi blev även vänner med bandet.


Haha vi hade iallafall jävligt kul!!

Insåg att jag aldrig skulle klara mig utan dig! När min sjukdom kom ifatt mig och jag inte längre kunde festa bort min ångest var du där som min räddande ängel! När jag föll fanns du där som du alltid har gjort!! Du e det bästa jag vet!!


Min fina lilla systerson Lucas döptes!!

Raderade ut allt det dåliga i mitt liv och började se dom bra sakerna!!

Umgås bara med bra människor som vill mig väl!!

Har börjat uppskatta min underbara familj mycket mer!!!


Firade även jul och nyår med den bästa familjen!! Mitt nyårs löfte har jag gett min lillebror att jag ska lära mig spela gitarr. Jag älskar er så himla mycket!!!

Det var det bästa ur mitt 2008!! Jag tyckte det var ganska bra!! 2009 ska bli jäkligt mycket bättre!!
Nu måste jag dra för Xenia väntar på mig istan!!

Puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0