When everythings meant to be broken.

Ligger här i sängen och äter godis. Har proppat i mig en hel påse utan att jag ens kommer ihåg hur dom smakade.. Mitt liv e verkligen upp och ner och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp på linan igen efter att jag ramlade. Inatt hade jag svår att sova. klockan 4 på morgonen ringer en av mina bästa vänner. Hon e på sjukhuset. Stackars liten. Det sjukaste var att jag pratade även med henne när hon hade kommit hem och då fick hon ett sms av skötaren på sjukhuset som skrev "Hej det e skötaren från ***** jag skulle gärna vilja träffa dig igen! Ursäkta men hur sjuk e inte den här världen. Han måste fått nummret från receptionen. Jag blev så jävla arg när jag hörde det här. Stackarn sitter där och ber honom om hjälp och han bjuder ut henne på dejt. Usssh!!!



Standing by a broken tree
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by the light comin'
Over all as she
Spoke with a voice that,
disrupted the sky.
She said,
"Walk on over, 
to this bit of shade,
I will wrap you in my arms"
And she said,
"Let me sign,
let me sign."

Kommentarer
Postat av: Emma

Vännen du måste komma ihåg att andas. Livet är orättvis men fortsätt kämpa! Jag läser din blogg varje dag och den e underbar!

Ps. Otroligt vacker e du!!!

2009-01-10 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0