Alldeles för mycket fritid.

Jag har suttit och rensat bland mina bilder på datan. Det var väldigt många och väldigt många onödiga bilder jag har tagit, och några väldigt konstiga..

 Jag kommer ihåg att jag blev väldigt rädd första gången min kompis skickade den här bilden till mig, Den e från Brasilien och jag kommer ihåg att jag sa till mamma "där ser du att jag visst har demoner i huvudet". Om man tittar nogrant så ser det ut som ansikten.

"Hallå Nadia var inte så sur vi ska ta bild nu" haha varför sparar man en sån här bild

 Mitt töntiga försök att ta en bild på mig själv.. Gick sådär, haha detta kommer aldrig bli en modeblogg!

Hejj hopp nu e jag färdig för att dra på coldplay. Kommer ihåg att Ida tog kortet på mig för att jag hade uppsatt hår. Jag har väldigt sällan det..

Denna äckliga mannen följde efter mig och Ida hela kvällen, Vet inte varför jag tyckte det var kul att komma ihåg hans ansikte.. Usssh

  Efter några glas vin posar jag glatt på gården??

 Jag på mitt förra jobb med en dvärg som ville sitta i mitt knä. Han luktade väldigt mycket svett.

 Jag och min systeryster på midsommar
 "jag e en väldigt mysig hemma tjej" haha
 Wacko Jacko

Gud det fanns så sjukt mycket bilder som jag inte förstod mig på.. haha några av dessa bilder e nu raderade från datan. Asså man samlar verkligen på sig så jäkla mycket skit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0