Du är solen mitt i mitt mörker

Jag låg i sängen i mörkret tills Xenia ringde mig och sa att hon var på väg till mig, Jag drog mig upp, satte på mig mjukisbyxor och gick och mötte henne vid tunnelbanan. Eftersom varken hon eller jag hade ätit på hela dan drog vi till Ica och handlade bröd, räkost, mjölk och choklad sen gick vi hem till mig. Jag hade en flaska vin hemma som vi öppnade och sen satt vi och käkade mackor och drack vin och babblade. Vi började lyssna på massa gamla låtar som man har jävligt mycket minnen till! Vissa av låtarna har jag inte hört på flera år men när vi satte på dom låg både hon och jag på golvet och skrek för att det kom upp så mycket minnen (bra minnen). Det var en jätte mysig kväll med min bästis och när jag gick hem till mamma igen satte jag mig med henne i soffan och kollade på tv. Gud det var sjukt länge sen jag satt och kollade på tv, det måste varit två veckor sen minst. Det var väldigt mysigt, man uppskattar det mycket mer när man inte har gjort det på ett tag! Såg en ny serie som hette the mentalist som faktiskt var helt okej och efter det ett av dom absolut bästa avsnitten av sex and the city. Nu ska jag ta mina sömntabletter, jag vet att sömntabletter inte ska blandas med vin men jag har väntat flera timmar så jag tror att det är okej.
Just det på lördag är det min födelsedag, jag ser faktiskt inte fram emot det, vill inte bli äldre!! haha Nanna kallade mig tant på min 20 års dag så jag undrar vad hon kommer kalla mig på lördag....

Sov gott sötnosar!
Puss från mig



 
Den här fina låten tar fram så många underbara minnen från gymnasietiden *Saknar*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis i förskott och hoppas att dagen blir rolig!



Kramar

2009-02-20 @ 19:28:50
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0