Fredagskvällen...

Igår träffade jag Xenia och några andra och gick och bowlade. Fan va dålig jag var! Har aldrig varit så dålig på nånting som jag var igår på att bowla. Jag drack sjukt mycket öl i stället. När vi var klara på bowlingen var vi redan packade och jag tvingade med bästis ut. Vi hade sjukt kul och dansade hela natten till dålig musik. Idag har Xenia ångest, hon får ångest när hon går ut stackarn. Xenia drog hem vid 3 ungefär men jag var kvar, vinglade hem vid 5 och det var verkligen jätte länge sen jag var så full som jag var igår, jag tror det har med alla mediciner att göra. Nu sitter jag här med en liter kopp med te och mår piss.

Hur mår ni idag?


Kommentarer
Postat av: petra

Bra mycket bättre än vad du verkar må iaf:) Men du verkar ha haft kul, det är huvudsaken, fast brännsår på armarna kan man ju klara sig utan..



Jag och Toto har varit i Kurvan idag och köpt grejer till hans kalas!



Ikväll är det melodifestivaldax, men jag antar att jag inte kan locka med ett glas vin:)



Glad alla hjärtans dag gumman:)

2009-02-14 @ 16:12:54
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0