I´m faking a smile, I can´t breath

igår var jag hemma hos min syster och drack vin, käkade middag och kollade schlagern. Deras grannar var också där och det var jätte mysigt! Runt halv 10 på kvällen åkte jag in till slussen och mötte Xenia och Alexandra och så gick vi och drack öl. Alexandra drog efter ett tag så jag och Xenia satt kvar själva.
Idag har varit en rätt jobbig dag. Har bara glidit runt i mammas pyjamasbyxor och klagat på allt. Jag har inte velat äta nånting på hela dan heller men vid 8 gick mamma och köpte pizza,

Allt är trasigt och jag måste få det att läka...


Söthjärtat mitt!!!




Mina favorit killar innan maten när vi lekte med Victors födelsedagspresenter. Lucas ser skitutråkad ut.


Coola killen


Hoppas förresten att ni mår bra!! Är lyckliga och glada som man förtjänar att vara!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0