sushi i sängen

Jag mår fortfarande piss idag men det är bättre en igår iallafall. Jag vet att det var mitt eget fel att jag mådde dåligt igår. Jag fick en snetändning av alla tabletter och jag kunde inte gå rakt, låg i sängen och skakade och hade frossa och jag har aldrig någonsin haft sån ångest. Jag måste sluta med vissa tabletter eftersom jag får i mig för mycket benso, men va fan ska man göra? Det är ju det ända som funkar mot ångesten. Min mamma är så snäll hon sprang och köpte sushi till mig som jag nu ligger och äter i sängen. ÄlsklingsXenia ringde precis. Hon mådde inte bra min lilla korv. Hon har varit på kryssning och tydligen så var även mitt ex på båten. Ussh vissa människor har verkligen ingen respekt. Vi var tillsammans väldigt länge och vi har inget otalt med varandra, men jag blir så jäkla arg varje gång han öppnar sin mun! Att han har mage att säga dumma korkade saker till min bästa kompis gör mig helt galen. IDIOT!!

hoppas ni mår bra! Det känns som om det är väldigt mycket dålig energi i luften, alla verkar må dåligt, hoppas inte ni gör det iallafall!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0