Keep on pushing and pulling me down.

Hej mina underbara vänner!! Idag började min behandling och jag var som ni vet super nervös. Jag träffade mina två nya kontaktpersoner först i en timme och dom fick jag riktigt bra intryck av. Den ena killen var rolig och väldigt lätt att prata med och tjejjen var ung och jätte gullig, 

När jag kom hem gick jag och la mig i sängen och somnade men efter nån timme vaknade jag av världens vackraste röst. Min älskade systersom Victor kom in i mitt rum och satte sig i sängen och viskade "Hej ska du vakna nu jag har bullar till dig" haha han är min prins, det finns inget finare sätt att vakna på. Han kom och myste med mig lite och sen gick vi upp och åt bullar som han hade haft med sig och lekte.
Nu kom min lillebror in till mig med gitaren så vi ska öva lite.

Just det jag fick ett gulligt sms av Nadia idag, "ville bara önska dig lycka till idag". Sånt värmer så jäkla mycket när man är stressad och nevös inför nånting! Tack älskling!!
Nadia är en av dom finaste och hon gör mig alltid glad! Jag kunde inte skicka tillbaka och säga tack eftersom jag självklart aldrig har pengar på mobilen men jag tycker så mycket om min Naddis!!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så bra att behandlingen verkar lovande! Man blir ju så glad när man har varit jättenervös och så märker man att saker och ting verkar bra. Jag glömde att önska dig lycka till men du ska ju gå i den ett tag så jag gör det nu istället. Lycka till!

Varma kramar!

2009-02-18 @ 20:30:32
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0